Bidadari Hati

Thursday, November 25, 2004

the one about badrul and 25th of november...


my birthday gift i...

happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to badrul...
happy birthday to me...


yup, another year older... so, what else is new? kalau tak kerana 25th of every month tuh hari gaji, i memang taknak 25th november nih datang cepat-cepat... hahahahaa... biar lambat-lambat jer... i was a little depressed (sikit jer) for the past few days... entah kenapa, macam jadi habit pulak asyik dok menanya orang punya umur... yang buat i depressed tu sebab semua yang i tanya tuh happen to be younger than me... cisss... tak best betul! eventhough ramai yang kata i don't look my age, i look younger (kes menyedapkan hati lah nih)... but i still rasa tua... hahahhaa... anyway, from today onwards, my age will be 35, then turun jadik 34, 33, 32 so on and so forth... hahahahaa...


my birthday gift ii...

on wednesday, the 24th, i received a birthday gift from my sister, chail... a beautiful lamp... i was so excited, i tak tunggu pun sampai my birthday... terus jer bukak kat office... well, it's so beautiful... ada ukir-ukir and nampak authentic... i love it so much... thank you chail... thank you! balik rumah terus pasang and it really brighten my red wall kat living room... now ruang tamu rumah i nampak warmer and cosier... very comfy... mula-mula tuh ingat nak letak kat bilik tidur, but i think sayang lah... lawa-lawa pastu nak sorokkan dalam bilik tidur pulak... so, i think it will stay kat living room... harap-harap xe'an tak lompat atas meja tuh lah...


my birthday gift iii...

another birthday gift yang i dapat is a pair of adidas leather shoes... i memang suka sangat-sangat... selalunya kalau i beli kasut, mesti kasut kerja jer... black color... common sangat-sangat... tiap-tiap tahun, design yang sama, brand yang sama... sampai kan, bila time nak show-off kat kawan-kawan, dia orang boleh kata balik 'ya ker kasut baru? ingat kan baru kilat kan jer'... hahahaa... so, bila dapat kasut leather nih, rasa macam lain sangat... thank you... thank you... thank you... mesti bila pakai nanti nampak lebih muda kot... hahahahhaa... i think i'll wear it this weekend masa pergi beraya rumah my executive director...


my birthday gift iv...

sebenarnya i tak kisah sangat pasal birthday gift nih... maklumlah, dah 'dewasa' nih.. hahahhaa... but i do appreciate it very much... lebih-lebih lagi bila dapat from people that i care so very much... rasa macam betul-betul dihargai... i guess what i really want for my birthday is to be healthy, dapat menggembirakan keluarga, dapat hidup selesa (tak perlu kaya raya), jadi manusia yang beriman dan diberkati hidup... amin...

to all my friends and colleagues yang ucapkan happy birthday dan mendoakan kesejahteraan hidup, terima kasih... i really appreciate your friendships... semoga persahabatan kita akan berkekalan... lots of love from me ~ badrul...